BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stefaniak Piotr
Tytuł
Co najlepiej sprzedaje się na świecie?
Źródło
Boss-Gospodarka, 2002, nr 27, s. 25-26
Słowa kluczowe
Produkty szybko zbywalne, Sprzedaż produktu, Konsumpcja żywności, Innowacyjność, Przemysł spożywczy, Rynek żywności
Fast Moving Consumer Goods (FMCG), Product sales, Food consumption, Innovative character, Food industry, Food market
Kraj/Region
Świat
World
Abstrakt
Główne czynniki, które wpłynęły na wzrost sprzedaży w skali światowej tzw. produktów szybko zbywalnych (FMCG) to wygoda, łatwość przenoszenia, bezpieczeństwo i ich innowacyjność. Większość z nich w latach 1999-2001 cechowała się dwucyfrową dynamiką zbytu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu