- Autor
- Stefaniak Piotr
- Tytuł
- Co najlepiej sprzedaje się na świecie?
- Źródło
- Boss-Gospodarka, 2002, nr 27, s. 25-26
- Słowa kluczowe
- Produkty szybko zbywalne, Sprzedaż produktu, Konsumpcja żywności, Innowacyjność, Przemysł spożywczy, Rynek żywności
Fast Moving Consumer Goods (FMCG), Product sales, Food consumption, Innovative character, Food industry, Food market - Kraj/Region
- Świat
World - Abstrakt
- Główne czynniki, które wpłynęły na wzrost sprzedaży w skali światowej tzw. produktów szybko zbywalnych (FMCG) to wygoda, łatwość przenoszenia, bezpieczeństwo i ich innowacyjność. Większość z nich w latach 1999-2001 cechowała się dwucyfrową dynamiką zbytu.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1641-5566
- Język
- pol