BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Okrzesik Jacek
Tytuł
Rynek reklamy zewnętrznej
Źródło
Boss-Gospodarka, 2002, nr 32, s.I-XI
Słowa kluczowe
Reklama, Reklama zewnętrzna, Rynek reklamy, Regulacje prawne, Prawne aspekty reklamy, Konkurencja reklamowa, Agencje reklamowe
Advertising, Outdoor advertising, Advertising market, Legal regulations, Legal aspects of advertising, Advertising competition, Advertising agency
Abstrakt
Rok 2001 okazał się wyjątkowo trudny dla polskiej branży reklamy zewnętrznej. Krajowy rynek reklamy rozwijał się dynamicznie od lat 90. Ochłodzenie koniunktury oraz zmniejszenie popytu konsumpcyjnego w 2000 r. spowodowało wkrótce widoczne ograniczenie wydatków na reklamę, a tym samym także spadek popytu na czas i powierzchnie reklamowe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu