BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Andrzejewska Olga
Tytuł
Rynek odzieży sportowej : Moda nakręca interes
Źródło
Boss-Gospodarka, 2002, nr 38, s.I-XII
Słowa kluczowe
Przemysł odzieżowy, Rynek odzieżowy, Produkcja odzieży, Handel zagraniczny, Sprzedaż produktu, Wyroby markowe, Preferencje konsumenta
Clothing industry, Clothing market, Clothing manufacturing, Foreign trade, Product sales, Brand products, Consumer preferences
Abstrakt
Rynek odzieży sportowej w Polsce dzieli się na segment markowy, opanowany głównie przez kilku światowych producentów, oraz segment pozostały, czyli produkty rozmaitego pochodzenia. Niestety w tym drugim dominują wciąż podróbki wyrobów markowych, produkowane zarówno w polskich szwalniach, jak i fabrykach dalekowschodnich.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu