BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Opoliski Krzysztof, Polkowski Konrad
Tytuł
Jakość usług w bankach : Diagnoza działań poprawy jakości w polskim sektorze bankowym - wyniki badań (cz. I)
Źródło
Bank i Kredyt, 2002, nr 7, s. 43-56
Słowa kluczowe
Usługi bankowe, Jakość usług, Zarządzanie jakością
Banking services, Quality of services, Quality management
Abstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badań ankietowych, których celem było okreŚlenie stopnia zaawansowania banków w Polsce we wdrażaniu zasad zarządzania jakością. Podjęto próbę sprawdzenia jak blisko do spenienia norm jakościowych (serii ISO 9000) są banki, co należy jeszcze zrobić, jakie są luki w stosunku do metodologii określonej w normach. Badanie zostało przeprowadzone w dwóch etapach: 1) ankieta pt. "Jakość usług w banku" została wysłana do osób pełniących główne funkcje wykonawcze w bankach (prezesi zarządów), 2) ankieta pt. "Jakość usług w oddziale banku" - przekazana została do dyrekcji wybranych oddziałów ankietowanych banków. Prezentowany artyku zawiera opis wyników pierwszej części ankiety Wyniki drugiej części badania zostały przedstawione w następnej części artykułu, która ukaże się w kolejnym numerze "Banku i Kredytu".
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-5520
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu