BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jarosiński Mirosław
Tytuł
Dywersyfikacja branżowa przedsiębiorstw handlu zagranicznego w Polsce w okresie transformacji
Źródło
Organizacja i Kierowanie, 2002, nr 3, s. 59-75
Organization and Management
Słowa kluczowe
Dywersyfikacja, Przedsiębiorstwo handlowe, Strategia dywersyfikacji, Studium przypadku, Dywersyfikacja branżowa
Diversification, Commercial enterprises, Diversification strategy, Case study, Business diversifiaction
Abstrakt
Artykuł podejmuje problem dywersyfikacji branżowej określanej jako wchodzenie przedsiębiorstwa w nowe obszary działania. Autor podjął działania, których celem było poznanie przesłanek i motywów, jakimi kierowały się polskie przedsiębiorstwa podejmując strategię dywersyfikacji, sposobów w jaki realizowały tę strategię i poziomu oraz charakteru dywersyfikacji, które osiągnęły. Jako metodę badawczą zastosowano metodę case study. Badania przeprowadzono w czterech przedsiębiorstwach: Agros, Elektrim, Exbud, Mostostal-Export.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-5466
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu