BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Opolski Krzysztof, Polkowski Konrad
Tytuł
Jakość usług w bankach : Diagnoza działań poprawy jakości w polskim sektorze bankowym - wyniki badań (cz. II)
Źródło
Bank i Kredyt, 2002, nr 8, s. 11-23
Słowa kluczowe
Usługi bankowe, Jakość usług, Zarządzanie jakością
Banking services, Quality of services, Quality management
Abstrakt
Artykuł omawia wyniki drugiej części badań, których celem była diagnoza działań poprawy jakości w polskim sektorze bankowym, wraz z podsumowaniem obu części. Ankieta pt. "Jakość usług w oddziale banku" została przekazana do dyrekcji wybranych oddziałów ankietowanych banków. Rezultaty uzyskane z badania ankietowego "Jakość usług w banku" pokazują, że polski sektor bankowy średnio w około 39 procent spełnia wymogi zarządzania jakością. Na podstawie uzyskanych wyników można stwierdzią, że jest jeszcze wiele do zrobienia w zakresie zarządzania jakością w polskim sektorze bankowym. Z kolei zadania stawiane oddziałom w zakresie zarządzania jakością spełniane są średnio w 35 procent - trochę mniej niż w przypadku central banków. Można zatem wysnuć wniosek, że nie wszystkie deklaracje central banków są w rzeczywistości realizowane w oddziałach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-5520
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu