BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szopa-Milde Renata
Tytuł
Rozciąganie marki - kusząca strategia wzrostu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 1, s. 20-24
Słowa kluczowe
Produkt na rynku, Strategia marketingowa, Marka produktu
Product on the market, Marketing strategy, Product brand
Abstrakt
Jednym z najbardziej kuszących i jednocześnie najbardziej zdradliwych mitów jest to, że nowe produkty zapewnią świetlaną przyszłość marketingowi i rosnącą sprzedaż w firmie. Przedstawiono wyniki badań dowodzące, że strategie rozciągania marki i dywersyfikacji kompetencji nie są gwarantem sukcesu, a los nowego produktu będzie miał duże znaczenie dla losów marek w ogóle.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu