BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Huszczak Marlena, Dohnalik Jacek
Tytuł
NaviGustor, czyli sens testów sensorycznych
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 1, s. 13-16
Słowa kluczowe
Badanie rynku, Konsument, Produkt na rynku, Analiza sensoryczna
Market research, Consumer, Product on the market, Sensory analysis
Abstrakt
Przedstawiono autorski produkt do badań sensorycznych Instytutu Pentor - NaviGustor, który pozwala poznać, jakie komponenty produktu i w jakim natężeniu są szczególnie cenione przez różne typy konsumentów. Autor podkreśla, że tylko takie rozwinięte badanie sensoryczne jak właśnie NaviGustor pozwala omijać pułapki uśrednienia.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu