BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Węgorkiewicz Witold
Tytuł
Customer Relationship Management (cz.II)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 1, s. 33-39
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta, Informatyczne systemy zarządzania
Customer Relationship Management (CRM), Customer service, Management Information Systems
Abstrakt
Opracowanie kontynuuje odpowiedź na pytanie czym jest CRM: przedstawia tezy o systemie, istotne rady jak go budować, by skutecznie przyczynił się do sukcesu firmy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu