BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Musioł Maciej
Tytuł
Public relations online
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 1, s. 41-43
Słowa kluczowe
Reklama, Public relations, Internet
Advertising, Public relations, Internet
Abstrakt
Public relations online jest narzędziem promocji często niedocenianym. Przedstawiono narzędzia internetowego PR, do których zaliczamy strony WWW, a w szczególności znajdujący się na nim press room oraz aktywne formy takie jak: sponsoring, przygotowanie i dystrybucja komunikatów prasowych, monitoring mediów ekonomicznych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu