BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kwiatkowski Piotr
Tytuł
Rozwój warunkiem życia marki
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 2, s. 9-11
Słowa kluczowe
Produkt na rynku, Marka produktu, Opakowalnictwo, Strategia marketingowa, Marketing
Product on the market, Product brand, Packaging science, Marketing strategy, Marketing
Abstrakt
Podkreślono znaczenie innowacji dla rozwoju marek. Szczególną uwagę zwrócono na metody pozycjonowania opakowaniem.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu