BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Skotarczyk Mirosław
Tytuł
Nadeszła era "Mcbanków"
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 2, s. 12-14
Słowa kluczowe
Marketing, Marka banku, Bankowość, Usługi bankowe, Bankowość elektroniczna, Konkurencyjność banków
Marketing, Bank brand, Banking, Banking services, E-banking, Banks' competitiveness
Abstrakt
Przedstawiono obraz polskiej bankowości. Kreowanie marki odbywa się m.in. poprzez budowanie nowego wizerunku i nie tylko system wizualny odgrywa ważną rolę, ale również diametralna różnica sposobu obsługi klientów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu