BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Błońska Ewa
Tytuł
Badania rynku w tworzeniu strategii CRM
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 2, s. 15-17
Słowa kluczowe
Marketing, Badanie rynku, Badania marketingowe, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta, Informatyczne systemy zarządzania
Marketing, Market research, Marketing research, Customer Relationship Management (CRM), Customer service, Management Information Systems
Abstrakt
Zwrócono uwagę na możliwości wykorzystania wiedzy w strategii CRM uzyskiwanej dzięki badaniom rynku. Omówiono kolejno etapy zarządzania relacjami z klientem: wyróżnienie działających na rynku segmentów klientów, monitorowanie ich zachowań wobec firmy, dopasowanie oferty do profilu klienta i personalizacja interakcji pomiędzy nim a firmą (programy lojalnościowe, up-selling i cross-selling szerokiego wachlarza produktów i usług).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu