BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wójcik Paweł
Tytuł
Testowanie atrakcyjności opakowań
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 2, s. 18-19
Słowa kluczowe
Promocja produktu, Produkt na rynku, Opakowalnictwo, Marketing, Badania marketingowe, Badanie opakowań
Product promotion, Product on the market, Packaging science, Marketing, Marketing research, Packaging study
Abstrakt
W placówkach samoobsługowych coraz większe znaczenie dla skutecznej sprzedaży ma opakowanie, które wręcz przyjmuje rolę sprzedawcy w komunikacji marketingowej. Omówiono funkcje opakowania oraz etapy badań ich atrakcyjności.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu