BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szewczyk Robert
Tytuł
Przyjazny sklep
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 2, s. 20-23
Słowa kluczowe
Sprzedaż, Zarządzanie sprzedażą, Psychologia sprzedaży, Strategia sprzedaży
Sale, Sale management, Sales psychology, Sales strategy
Abstrakt
Źródłem sukcesu w handlu jest strategia tzw. przyjaznego sklepu by trwale przywiązać klienta do placówki. Omówiono zasady tej koncepcji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu