BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Śledański Adam
Tytuł
Nagroda za lojalność
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 2, s. 24-26
Słowa kluczowe
Marketing, Lojalność klientów, Programy lojalnościowe, Zarządzanie zadowoleniem klientów
Marketing, Customer loyalty, Loyalty programs, Customer satisfaction management
Abstrakt
Wyróżniono podstawowe rodzaje programów lojalnościowych oraz omówiono podstawowe błędy popełnione w wybranych programach lojalnościowych realizowanych ostatnio w Polsce.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu