BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Krokosz Elżbieta, Dąbrowska Natalia
Tytuł
Budowanie relacji z kluczowymi klientami (cz.III)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 2, s. 50-54
Słowa kluczowe
Marketing partnerski, Lojalność klientów, Klient
Partnership marketing, Customer loyalty, Customer
Abstrakt
Przedstawiono ogólny schemat budowania relacji z kluczowymi klientami. Podkreślono konieczność cyklicznej weryfikacji tych relacji oraz omówiono propozycje rozwiązań podczas analizy problemów na poszczególnych etapach współpracy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu