BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grzesiuk Aleksandra
Tytuł
Etnocentryzm konsumencki
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 3, s. 13-16
Słowa kluczowe
Marketing, Produkt na rynku, Marka produktu, Konsument, Badanie rynku, Decyzje konsumenckie
Marketing, Product on the market, Product brand, Consumer, Market research, Consumer decision
Abstrakt
W artykule poruszono temat, co decyduje o wyborze marki. Oparto się na wynikach z badań rynku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu