BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ryłko Ewa
Tytuł
Niedoceniane badania jakościowe
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 3, s. 21-24
Słowa kluczowe
Marketing, Badania marketingowe, Metody badań marketingowych
Marketing, Marketing research, Marketing research methods
Abstrakt
Obserwacja spontanicznych zachowań konsumentów jest wymogiem koniecznym współczesnego marketingu, co zapewnia metodologia jakościowa. Autor wyjaśnia dlaczego "ludzie marketingu" niechętnie przeprowadzają jakościowe badania marketingowe. Posługując się określeniem metodologia jakościowa mamy na uwadze podstawowe jej techniki, takie jak zogniskowany wywiad grupowy (focus group interview) czy też wywiad pogłębiony (in-depth interview).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu