BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szewczyk Robert
Tytuł
Zarabianie na złą sławę
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 3, s. 25-28
Słowa kluczowe
Handel detaliczny, Placówki handlowe, Wizerunek przedsiębiorstwa
Retail trade, Sales outlets, Company image
Abstrakt
Placówki handlowe są stale oceniane przez klientów pod kątem jakości obsługi i oferty. Autor przedstawia, jakie sytuacje obserwowane przez klientów placówek są najczęściej krytykowane w mediach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu