BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Siekierski Krzysztof
Tytuł
Między deklaracjami a rzeczywistym zakupem
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 5, s. 8-10
Słowa kluczowe
Marketing, Badania marketingowe, Produkt na rynku, Zachowania konsumenta
Marketing, Marketing research, Product on the market, Consumer behaviour
Abstrakt
Zwrócono uwagę, czy warto w badaniach marketingowych pytać o chęć zakupu nowego produktu. Podkreślono, że atrakcyjność produktu i deklarowana chęć zakupu nie przekładają się automatycznie na popyt. Wyróżniono czynniki, które wpływają na rozbieżność między deklaracjami a późniejszymi zachowaniami zakupowymi.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu