BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szkop-Gwiazda Agnieszka
Tytuł
Rady dla menedżera sprzedaży (cz. II)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 5, s. 37-39
Słowa kluczowe
Kadra kierownicza, Menedżer sprzedaży
Managerial staff, Sales manager
Abstrakt
Autorka, kontynuując temat (Marketing w Praktyce 2002 nr 4) przedstawia zasady, które przyczyniają się do podniesienia skuteczności działania menedżera sprzedaży i wydajności jego działania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu