BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kall Jacek
Tytuł
Przedłużanie życia marki
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 5, s. 15-19
Słowa kluczowe
Produkt na rynku, Marka produktu, Cykl życia produktu, Strategia marketingowa
Product on the market, Product brand, Product life cycle, Marketing strategy
Abstrakt
Autor przedstawia strategie marketingowe stosowane w celu przedłużenia życia marki. Podaje wiele przykładów, które w perspektywie kiludziesięciu lat obalają kwestie "śmiertelności" marek.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu