BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kwiatkowski Piotr
Tytuł
Private labels zagrożeniem dla marek?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 5, s. 33-36
Słowa kluczowe
Marka produktu, Marka handlowa, Sieci handlowe, Sklepy dyskontowe
Product brand, Private label, Chain stores, Discount trade
Abstrakt
Omówiono zagadnienie marki produktu. Wskazano przyczyny wprowadzania przez duże sieci handlowe na rynek produktów pod marką własną (private label). Przedstawiono udział marek własnych na europejskim i polskim rynku. Zwrócono uwagę na perspektywy ich rozwoju.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu