BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gontarczyk Katarzyna
Tytuł
Od satysfakcji do lojalości
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 5, s. 56-57
Słowa kluczowe
Marketing, Lojalność klientów, Zarządzanie zadowoleniem klientów
Marketing, Customer loyalty, Customer satisfaction management
Uwagi
Artykuł jest przedrukiem artykułu z miesięcznika "Manager"
Abstrakt
Każda firma buduje własną strategię pozyskiwania klientów, czyli sprzedaży, a następnie strategię mierzenia satysfakcji w celu utrzymania ich lojalności. Wyróżniono podstawowe elementy, które decydują o powodzeniu firmy w zarządzaniu zadowoleniem klientów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu