BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gwiazda Ewa
Tytuł
Koncepcja systemu jakości usług w PZU SA
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2002, nr 12, s. 69-75
Słowa kluczowe
Jakość usług, Systemy jakości
Quality of services, Quality systems
Firma/Organizacja
Państwowy Zakład Ubezpieczeń SA (PZU SA), Państwowy Zakład Ubezpieczeń SA (PZU SA)
,
Abstrakt
Artykuł przedstawia strukturę systemu jakości usług ubezpieczeniowych na przykładzie Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń SA. We wstępie zaprezentowano istotę pojęcia"jakości usług". Dalej ukazane zostały główne elementy składowe przyjętego w PZU SA systemu jakości. W końcowej części omówiony został plan działań, mający na celu udoskonalenie systemu jakości usług w Zakładzie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu