BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Śledański Adam
Tytuł
Gra wyrazistą marką
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 4, s. 16-18
Słowa kluczowe
Strategia marketingowa, Marka produktu, Produkt na rynku, Reklama w mass mediach, Sponsoring
Marketing strategy, Product brand, Product on the market, Advertising in mass media, Sponsoring
Abstrakt
Zwrócono uwagę na ideę różnicowania marek. Wyróżniono podstawowe strategie budowania marki. Określono atuty i wady masowej reklamy oraz sponsoringu, sposobów informowania o nowych markach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu