BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kałowska Dorota
Tytuł
Własny styl opakowań
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 4, s. 24-26
Słowa kluczowe
Zarządzanie marketingowe, Opakowalnictwo, Opakowania, Promocja produktu
Marketing management, Packaging science, Packaging, Product promotion
Abstrakt
Zwrócono uwagę na znaczenie opakowania w procesie decyzji zakupu. Szczególną uwagę zwrócono na znaczenie koloru i kształtu. Przedstawiono zasady ich wykorzystywania w marketingu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu