BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gardeła Agnieszka, Budzanowska Małgorzata
Tytuł
Powiedz mi, skąd pochodzisz...
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 5, s. 60-62
Słowa kluczowe
Marketing międzynarodowy, Konsument, Zachowania konsumenta, Produkt na rynku, Kraj pochodzenia produktu
International marketing, Consumer, Consumer behaviour, Product on the market, Country of origin (COO)
Abstrakt
Specjaliści od marketingu i promocji często wykorzystują kraj pochodzenia produktu jako podstawę budowania jego korzystnego wizerunku. Przedstawiono obszar zagadnień związanych z szeroko rozumianym krajem pochodzenia, a w szczególności jego wpływem na sposób postrzegania produktów przez konsumentów. Zjawisko to w literaturze opisywane jest jako country-on-origin (COO).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu