BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Brzozowska Iwona Marta, Goszczyńska-Łukasik Maryla
Tytuł
W poszukiwaniu grupy docelowej
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 6, s. 10-13
Słowa kluczowe
Marketing bankowy, Produkty bankowe, Segmentacja rynku, Badania marketingowe, Zachowania konsumenta
Bank marketing, Bank product, Market segmentation, Marketing research, Consumer behaviour
Abstrakt
Przedstawiono jak Polacy gospodarują swoimi piniędzmi. Zwrócono uwagę na ważność wskaźników socjoekonomicznych i psychologicznych w analizach zachowań konsumentów (optymizm konsumencki, skłonność do podejmowania ryzyka, motywy oszczędzania) stosowanych przy prognozowaniu popytu na produkty bankowe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu