BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kwiatkowski Piotr
Tytuł
Wartość marki dla klienta
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 6, s. 18-21
Słowa kluczowe
Produkt na rynku, Marka produktu, Zachowania konsumenta
Product on the market, Product brand, Consumer behaviour
Abstrakt
W procesie budowania marki podkreślono bezwzględną konieczność brania pod uwagę konsumenta. Między producentem a konsumentem następuje sprzężenie zwrotne. Zrócono uwagę na takie aspekty, jak: cena i jakość, zróżnicowanie produktów, ich dostępność, dostosowanie produktów do nowych wymagań klientów, poczucie bezpieczeństwa, gwarancję jakości i niezawodność oraz zadowolenie klienta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu