BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Żyła Karolina
Tytuł
Zyskowna strefa kasy
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 6, s. 28-29
Słowa kluczowe
Marketing produktu, Sprzedaż produktu, Zarządzanie kategorią
Product marketing, Product sales, Category Management
Abstrakt
W niniejszym artykule przedstawiono proces zarządzania kategoriami produktów w sferze kas. Przedstawiono korzyści z zastosowania tej koncepcji zarządzania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu