BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kruczyński Daniel, Śliwiński Jacek
Tytuł
Contact center narzędziem sprzedaży
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 6, s. 24-27
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta, Contact center, Call centers
Customer Relationship Management (CRM), Customer service, Contact center, Call centers
Abstrakt
W artykule omówiono rolę contact center dla marketingowych i sprzedażowych strategii. Doskonała wiedza o konsumentach i mnogość wykorzystywanych kanałów komunikacji sprawia, że sprzedawca poświęca więcej czasu klientowi i efektywność sprzedaży wzrasta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu