BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chmielecki Tomasz
Tytuł
Motywować pośredników
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 9, s. 40-42
Słowa kluczowe
Sprzedaż, Dystrybucja produktu, Pośrednictwo handlowe, Motywacje, Sieci handlowe
Sale, Product distribution, Trade intermediary, Motivation, Chain stores
Abstrakt
Podkreślono ważność programów motywacyjnych dla sieci dystrybucyjnej. Wyróżniono wyznaczniki, jakie należy wziąć pod uwagę tworząc program.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu