BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Choliński Artur
Tytuł
U źródeł product placement
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 8, s. 15-19
Słowa kluczowe
Promocja produktu, Product placement, Reklama
Product promotion, Product placement, Advertising
Abstrakt
Popularną i najczęściej opisywaną formą product placement jest obecnie lokowanie produktów w filmach fabularnych. Przedstawiono korzyści dla producentów dóbr i usług oraz twórców w branży rozrywkowej wynikające z stosowania tej formy reklamy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu