BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Łazarowicz Paweł
Tytuł
Planowanie programu BTL
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 8, s. 27-29
Słowa kluczowe
Reklama, Promocja produktu, Below-the-Line (BTL), Zarządzanie projektem
Advertising, Product promotion, Below-the-Line (BTL), Project management
Abstrakt
Przedstawiono jeden ze sposobów planowania programów below-the-line (BTL). Wyróżniono nastepujące etapy: określenie celów programu, zdefiniowanie docelowego audytorium, ustalenie budżetu promocyjnego, określenie zestawu narzędzi promocyjnych i sposobu oceny efektów programu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu