BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Idzik Marcin
Tytuł
Polak, który chce oszczędzać
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 8, s. 33-36
Słowa kluczowe
Produkty bankowe, Segmentacja rynku, Badania marketingowe, Gospodarstwa domowe, Oszczędności gospodarstw domowych
Bank product, Market segmentation, Marketing research, Households, Household savings
Abstrakt
Przedstawiono wyniki z badań przeprowadzonych przez Instytut Badania Opinii i Rynku Pentor, które obrazują widoczne zmiany miejsc lokowania nadwyżek finansowych wśród klienów banków. Wyróżniono czynniki, które najsilniej determinują oszczędności. Raport obejmuje dane za lata 1992 - 2002.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu