BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styrna Joanna, Śliwiński Jacek
Tytuł
Przygotowanie baz danych dla Contact Center
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 8, s. 30-32
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta, Contact center, Bazy danych
Customer Relationship Management (CRM), Customer service, Contact center, Databases
Abstrakt
Contact Center to obsługa dużej liczby klientów i kontaktów. W zakresie działania na bazach danych daje ono, docelowo, możliwość płynnego przejścia do zaawansowanego użycia aplikacji typu CRM. Przedstawiono istotne zasady i kroki, które powinny obowiązywać na poszczególnych etapach wykorzystywania baz danych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu