BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Poznański Piotr
Tytuł
Projektowanie profesjonalnego serwisu WWW (cz.I)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 8, s. 37-40
Słowa kluczowe
Biznes elektroniczny, Marketing internetowy, Komunikowanie marketingowe, Promocja produktu, Witryny internetowe, Internet
e-business, e-marketing, Marketing communication, Product promotion, Internet websites, Internet
Abstrakt
Serwis WWW pozwala niskim kosztem komunikować praktycznie nieograniczony pod względem ilości i formy zasób informacji, co jest wielką zaletą. Zaproponowano kolejność działań, które należy przemyśleć projektując taki serwis. W niniejszym artykule autor przestrzega przed najczęstszymi błędami popełnianymi w związku z jego merytoryczną zawartością i konstrukcją nawigacyjną.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu