BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gardeła Agnieszka
Tytuł
Programy lojalnościowe - moda, czy realne korzyści?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 8, s. 50-53
Słowa kluczowe
Marketing, Programy lojalnościowe, Lojalność klientów, Zarządzanie zadowoleniem klientów
Marketing, Loyalty programs, Customer loyalty, Customer satisfaction management
Abstrakt
Przedstawiono etapy wdrażania programów lojalnościowych oraz ich ekonomiczne pułapki. Podkreślono, że o prawdziwym sukcesie programu decyduje prosty rachunek ekonomiczny - korzyści muszą przewyższać koszty. Przedstawiono przykłady firm, które czerpią wymierne korzyści z lojalności klientów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu