BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Brzozowska Iwona Marta
Tytuł
Zbadać firmę
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 8, s. 54-56
Słowa kluczowe
Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Marketing wewnętrzny
Enterprise competitiveness, Human Resources Management (HRM), Internal marketing
Abstrakt
Na sukces rynkowy firmy zasadniczy wpływ mają jej pracownicy. Wyróżniono marketing wewnętrzny jako wyjątkową możliwość osiągnięcia przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwo, czyli działania skierowane do wewnątrz firmy. W artykule omówiono obszary marketingu wewnętrznego oraz sposób diagnozy aktualnej sytuacji firmy będącej punktem wyjścia do planowania wewnętrznych przedsięwzięć.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu