BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Poznański Piotr
Tytuł
Projektowanie profesjonalnego serwisu WWW (cz.II)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 9, s. 56-59
Słowa kluczowe
Biznes elektroniczny, Marketing internetowy, Komunikowanie marketingowe, Promocja produktu, Witryny internetowe, Internet
e-business, e-marketing, Marketing communication, Product promotion, Internet websites, Internet
Abstrakt
Artykuł kontynuuje rozważania autora z "MwP"nr 8/2002. Zajmuje się kwestiami graficznymi stron WWW. Wśród aspektów, które muszą być brane pod uwagę podczas projektowania serwisu internetowego wyróżnił możliwość dwustronnej komunikacji oraz analiz logów. Zwrócono uwagę na narzędzia badawcze wspomagające projektowanie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu