BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Fazlagić Amir, Zeller Paweł
Tytuł
Strategie marketingowe w okresie recesji
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 8, s. 60-62
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Zarządzanie strategiczne, Strategia marketingowa, Recesja gospodarcza
Enterprise management, Strategic management, Marketing strategy, Economic recession
Abstrakt
Poruszono temat jak organizacja może funkcjonować w czasie recesji. Podkreślono iż przetrwanie okresu recesji wymaga zdecydowanego skupienia się na tym, co firma robi najlepiej oraz na jej najlepszych klientach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu