BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Świątek Maciej
Tytuł
Survival Marketing - budowanie silnej marki
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 10, s. 15-19
Słowa kluczowe
Zarządzanie marketingowe, Marka produktu, Produkt na rynku, Strategia marketingowa
Marketing management, Product brand, Product on the market, Marketing strategy
Abstrakt
Zwrócono uwagę na to, że będziemy mieli do czynienia z trzema typami marek: mega brands, markami niszowymi oraz markami własnymi sieci handlowych. Omówiono proces pozycjonowania marki począwszy od zagadnienia, jak wejść do "Markowej Ligi Mistrzów", kończąc na poradach, jak utrzymać markę w superlidze.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu