BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kuwałek Krzysztof
Tytuł
PRIZM - system profilowania i segmentacji
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 10, s. 12-14
Słowa kluczowe
Segmentacja rynku, Badanie rynku, Badania marketingowe, Zachowania konsumenta
Market segmentation, Market research, Marketing research, Consumer behaviour
Abstrakt
PRIZM, poprzez profilowanie i segmentację klientów pomaga w podejmowaniu kluczowych decyzji marketingowych. W połączeniu z systemami informacji geograficznej PRIZM pomaga w wizualizacji danych konsumenckich oraz identyfikacji potencjału własnego i konkurencji. Przedstawiono, jakie są możliwości PRIZM i jak to wygląda w praktyce. W Polsce głównym źródłem informacji wykorzystywanych do tworzenia PRIZM jest baza danych "lifestyle" na poziomie gospodarstw domowych. Dane te pochodzą z bazy firmy Claritas.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu