BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stachowiak Tomasz
Tytuł
Targi - lekcja przedsiębiorczości
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 1, s. 31-32
Słowa kluczowe
Targi, Marketing wystawienniczy, Promocja przedsiębiorstwa, Promocja produktu, Badanie rynku
Fair, Exhibit marketing, Promotion of enterprise, Product promotion, Market research
Abstrakt
Wyróżniono walory współczesnych targów. Podkreślono iż są doskonałym miejscem do zdobycia informacji na temat oczekiwań klientów oraz otrzymania natychmiastowej informacji zwrotnej o produktach firmy, najlepszą formą komunikacji z rynkiem oraz przydatnym instrumentem marketingowym dla spełnienia wielu celów sprzedaży. Przedstawiono wyniki z badań rynku targowego, jak wystawcy oceniają ten instrument badawczy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu