BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pastuszko Michał
Tytuł
Strategia budowy Corporate Identity
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 10, s. 22-24
Słowa kluczowe
Strategia rozwoju przedsiębiorstwa, Strategia marketingowa, Całościowa identyfikacja (CI)
Company development strategy, Marketing strategy, Corporate identity (CI)
Abstrakt
Artykuł jest kontynuacją omówienia problematyki CI z numeru "MwP" (2002/9) autorstwa Mirosława Skotarczyka. Zainteresowano się kolejnym etapem tworzenia Całościowej Identyfikacji (CI), po rozwiązaniu problemów systemu wizualnego, czyli opracowaniem strategii budowy identyfikacji firmy/marki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu