BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tomaszek Paweł
Tytuł
Profil polskich internautów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 10, s. 33-36
Słowa kluczowe
Badanie rynku, Internet, Użytkownicy internetu
Market research, Internet, Internet users
Abstrakt
Raport Instytutu Pentor, który prowadził badania Internetu, kim są nasi internauci, do jakich celów wykorzystują internet, czy rzeczywiście są lepiej sytuowani od reszty społeczeństwa. Z wykików tych badań wyłania się profil polskich internautów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu