BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Musioł Maciej
Tytuł
Planowanie mediów internetowych
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 10, s. 48-50
Słowa kluczowe
Reklama, Public relations, Formy reklamy, Media reklamowe, Internet
Advertising, Public relations, Advertising forms, Advertising media, Internet
Abstrakt
Przedstawiono zalety reklamy w Internecie. Wyróżniono efektywne targetowanie przekazu promocyjnego, czyli dotarcie z reklamą dokładnie do wybranej grupy docelowej, oraz możliwości połączenia reklamy z bezpośrenim zakupem. Zwrócono uwagę na kryteria, które należy wziąć pod uwagę dobierając witryny do mediaplanu, oraz możliwości targetowania reklamy dostępne w Polsce.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu