- Autor
- Musioł Maciej
- Tytuł
- Planowanie mediów internetowych
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2002, nr 10, s. 48-50
- Słowa kluczowe
- Reklama, Public relations, Formy reklamy, Media reklamowe, Internet
Advertising, Public relations, Advertising forms, Advertising media, Internet - Abstrakt
- Przedstawiono zalety reklamy w Internecie. Wyróżniono efektywne targetowanie przekazu promocyjnego, czyli dotarcie z reklamą dokładnie do wybranej grupy docelowej, oraz możliwości połączenia reklamy z bezpośrenim zakupem. Zwrócono uwagę na kryteria, które należy wziąć pod uwagę dobierając witryny do mediaplanu, oraz możliwości targetowania reklamy dostępne w Polsce.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol