BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Budzowska Małgorzata
Tytuł
Kolor w budowaniu strategii marki
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 11, s. 10-12
Słowa kluczowe
Produkt na rynku, Strategia marketingowa
Product on the market, Marketing strategy
Abstrakt
Kolor jst często nośnikiem zarówno negatywnych jak i pozytywnych znaczeń. Przedstawiono przykładowe zastosowania wybranych barw oraz zasady, które można skutecznie wykorzystać w budowaniu wizualnej strony strategii marki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu